Går sådär bra...

Fysik=mycket på en gång! Pluggat non-stop sen igår.. Det lätt men det är så mycket!

Får tänka positivt, snart är det avslutning och betygen ska sättas..
Lite nervös men går nog bra i år! Har klarat att höja mitt betyg i nästan allt, hade ganska högt innan.. Men gör mitt bästa vill ju ha pengar<3 det är vad man blir lycklig av enligt mig.. Haha

Ska fortsätta plugga nu hörs imon och mycket i helgen! Ska ni hitta på något kul?:D

Tfnc klänningen som jag beställde(på Nelly) någon som har den o kan lägga ut på sin blogg när du har på den? Vill se hur den sitter:) länka blogg isåfall:) väldigt tacksam för svar:) (den som är i färgen: raspberry Kort med paljetter upptill, nästan lite lila;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0